Tuesday, June 7, 2011

Baru lepas hantar sepupu balik ♥

Yaw reader and friend ... Semua sihat ? tak sihat ? Moga-moga semua sihat lah yerp.. Okk .. let's back to thee topic ... Ha ? Aku baru lepas hantar sepupu.... Sampai mane ? Oh ,, sampai KL sentral jea lahh . 3,2,1 action ! Pagi -pagi dah bangun bersiap*bukan pagi un* dah siap-siap . Ayah aku hantar lah abang aku ngan sepupu aku kt BUSTOP (perhentian bas). Pastu , ayah aku balik . Hantar lak kitorang kat Rawang .
Dalam perjalanan (ke Rawang)
Adalahh beberape ekor ulat kecik dalam kete . Pastuh ,, dia ade kat cermin pulak . Hmm , Waktu tuh aku hot jea ngan ulat yg tak dikenali tuh(unknown insect). Aku un pukul lah ulat uh . Bila pukul ssekali . Dia tak mati pulak . kali kedua pon begitu .. Grr (aku dah hot) . Aku pukul kuat-kuat(kuat sikit jea) . Akhirnya , ulat uh mati juga *bangga siot*. Pastuh , sampai juga di KTM Rawang. Pastuh , naiklah Komuter.
Dalam komuter (ke KL Sentral)
Memang ramai dalam komuter tuh, Uhhhh . Bau pon .. PERhhHHHhhhhhhhhhhhh ...Wangi gilaaa *busuk sbenar eh*. Pastuh , komuter pon bergerak . Mak aku bawak lah adik jiran aku (sebab mak dia keje so kene lah jaga dia . Lagi un mak aku memang jaga dia . Kakak ngan abang dia dok umah dorang ah ..) Maklumlah , adik jiran aku tuh tak pernah naik komuter . So, JAKON sikit ahh ..(aku tak tau cam ne nak explain kat korang apa maksud jakon).Dia un menjerit-jerit lah(maklumlah budak kecik).Pastuh , smpai steseb mana tah . Ada lak sorang mamat nih .. Tengah makan chewing gum . Maybe dia buta huruf kot tak baca tanda yang bertulis DILARANG MENGUYAH GULA-GULA GETAH. sbar jelahh ,, Pastu , tetibe ade bunye cam letop ...Aku tengok arh mamat buta huruf tuh ..Rupa-rupanya , dia buat belon pulak (guna chewing gum yg dia makan uh) . Ikut kan hati aku ..(HOT JEE) .Pastuh , aku kate kat sepupu aku .. Ini semua rakyat jelata 'AKU' .Dia gelak jea . Pastuh dah sampai KL sentral . Lega lah sikit.
Di KL Sentral(tiba masa untuk pulak)
Tak de pape yg nak diceritakan .... So, tu je lahh
-BERANGKAT DULU.BYE-

Dah Baca ? Comment , Like dan Share sekali

0 comments:

Post a Comment

Semua yang tercatat di sini , adlah Hak Milik Batrisyia Rosli .