Friday, June 3, 2011

Creating page..

Yaw reader dan kawan,, aku baru lepas buat page and check speed aku nye belog..Keputusan nye amat sedih,boleh pulak smpai seratus lebih .lepas aku dah buang semua baru lah ia makin sikit..Nak tengok result nye.
~
~
~
~
~
~
~
Scrolling (wait ya(!))
~
~
Yeah jumpa ? Nampak ? Jelas ? Kalau tak nampak just CLICK the photo....Mesti nmpak kalau dah click....Ok,korang nampak tak fesbuk(facebook)punye like page ...Kalau korang nak like *click je like Kalau tak nak like tak yah lah tekan ....baru buat tuh Haha ..Aku nih n00b agi lah pasal belog nih..Huhu..Untuk korang nye information...Aku nye belog tak de lagu kan ? Sunyi sepi jea ... Aku malas sebenarnye nak tarok lagu ..Jap lagiyh aku tarok keyh...*taruk maksudnye letak....Ok tu aje meyh.....Jgn lupe like fanpage aku eh...Bye ♥


Dah Baca ? Comment , Like dan Share sekali

0 comments:

Post a Comment

Semua yang tercatat di sini , adlah Hak Milik Batrisyia Rosli .