Saturday, June 4, 2011

Syahrul ..? Kw kenape ?

Yaw reader and teman-teman semua !! sihat tak ? Harap sihat always lah yeah ...*Aku memang suke pakai Manglish* Haha ....Okk straight to the Title ! Hari ni aku edit blog ngan online(tapi tak de orang on9) ..So aku just buat do no jelahh mende-mende lain ...Aku edit punye edit punye edit ...*padahal edit ckit je* Aku buat page buat itu buat ini ..Yang paling hebad aku buat :: MY STATUS ...Memang senang teramat lawhhh ...Btw,thanks for Kak Lyssa ...I LOVE YOU SO MECH ! Pastuh , aku buat Fb like b0x ...Tak tau lahh jadi ke tak ...Then,,Aku nak buat cam Liza..  Ada gmbar comy kat post dia ..Alih alih ,, Kak Lyssa kateitu untuk mozilla firefox jea ....Pecah hateey aku*HATI* ..Aku pakai google chrome jea ...Malas nak pakai mozilla internet explorer or pape lawhh ...Pastuh , aku ber-blogwalking lak ..Alih-alih , aku sampai kat blog Liza ..Bila baca post dia ,, ada cite pasal The house ...Aku just gelak ajee ...(kalau nak baca ape yg dia post tekan name dia)  Pastuh ,, aku turun-turun ada cite pasal syahrul hafiz selamat ...Aku bace lah ! Tetibe name aku terlibat sama ..Aku tak paham apsal ..Padahal syahrol hafiz selamat tuh akuu tak kenal langsong ...Jgn Libat kan aku lahh korang !!WAktu aku bace tuh panas je hati aku ,,, geram je nak cepuk-cepuk syahrul hafiz selamat tuh...huh,,Syahrul HAfiz ape -ape jee ...Kw main lah FIXIE kau tuh smpai jatuh , mati , tersumbat kt longkang ke ape ke ....Aku tak HERAN arh ...Hoi ...Syahrul hafiz belagak ...Kw tuh Short au ..Nak lawan ngan aku ? Sekali aku tolak udah jatuh dalam longkang ngan FIXIE kw sekali...Haish ...Aku ta nak gadoh lah ..Tapi , ape hak kw nak hack aku ? Kang aku hack kw dulu kang...Kw ingt aku n00b sangat ke tak tau nak hack fB orang ...WAK LUH *maaf Bahasa kasar* Tak puas hati FACE TO FACE lah PAKCIK ... Awok kate kitorang takot ngan awok ....Bile ?? masa kite takot ngan awok .... orang siap pggil lai awok ...awok yg lareey*lari* Woi syahrul ! bukan kaw je yg selamat kw dunia nihh ....Aku tau nama bapak*tgk dah main bapak* kw selamat ..Jadi selamat kan lah diri kw yg tak selamat tuh Pakcik !!...Gmbar atas sekali tuh aku amik dari belog liza.... So bace lah ..kalau tak nmpak CLick gmbar tuu.
P/s : Syahrul Hafiz selamat :: Fixie burok tuh ,, nenek Aku leyh beli 10.. xD
Dah Baca ? Comment , Like dan Share sekali

6 comments:

  1. akuh un ta puaz aty gax nan dax uh..mentang2 la anak slamat..(slamat la sanad) nyampah meyh!

    ReplyDelete
  2. dasar jantan xgune. . .hahax. . niew pengganti e**** . . .ko tau2 jew larh sape. . .

    ReplyDelete
  3. Ofc , Aku tau ... DASAR JANTAN TAK GUNEE

    ReplyDelete
  4. hahah. . nnty klau aq terserempak die,aq akan ckap mcm tu. ..

    ReplyDelete

Semua yang tercatat di sini , adlah Hak Milik Batrisyia Rosli .